
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нов собственик на 156 с много въпроси !
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщениеПрави се адаптация и на сондата с компютър...и след като покараш малко вече двигателя успокоява работата,иначе точно след адаптацията може малко да поклати оборотите...нещо като обучаването на моторчето на дросела се прави,подобна продцедураFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеНе се прави адаптация на сондата,а на ЕКУ-то,за да разбере че има нова сонда по бързо,и да влезне в работни параметри
Comment
-
Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщениеСтава въпрос за процедурата с 90-те секунди на контакт после 90 не и т.н........ нали?
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:12 ----------
Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщениеВерно ли?Че аз 3 месеца си карам така... без адаптация на сонда.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеКрушките са същите като тези на часовника например, 40 ст струва едната. В парктикер, абе навсякъде ги има, два лв за такава крушка си е обир!
За пепелника може да се свали и без да маха конзолата, или поне аз така ги сменях, но си е играчка и требе се внимава!
Comment
-
Колеги помагайте...сега в големите студове колата започна да ми прави много кофти номер,когато е напълно студена и я запаля сутрин,на празен ход работи перфектно,но подам ли газ независимо дали тръгвам или на място изключена от скорост почва да прекъсва и да забива оборотите надолу....позагрее ли се оправя......сондата си знам,че е за смяна,но нали на студено тя не играе или се лъжа?
Comment
-
Затова проверяваш предпазители , ако са изправни хващаш мултицета и започваш да мериш дали достаги напрежение до нагревателя. Слагаш в режим Омметър и мериш съпротивлението , за да видиш дали не е прекъснат.Трябва да е малко , защото е мощен консуматор , колко точно незнам като типична стойност , прочети по форумите. Ако не е прекъснат мериш приложеното върху него напрежение и го сравняваш с това на батерията. Трябва да е максимално близко с това на батерията , разликата във двете ще ти покаже пада във захранващата и замасяващата част. Ако е голям - над волт , проверяваш връзката с маса , демек замасяващата част като измерваш пада там. После мериш пада във захранващата част - от плюса на батерията до самия нагревател. Това ти е операцията за оценяване на пада във двете части.
Eто ти схема , с нея ще ти е по лесно
Като гледам схемата , проблема е във предпазителя на ел.стъклата , защото през него минава захранващото напрежение и за релето на задния нагревател и по-точно захранването на намотката на релето през извод 85Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 13:38.Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеИскам да ми откриеш кола, която студена да не прави така.
Специално пък в тия минусови студове...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Дори и с нови дебитомери... студа си е студ.
Ще цитирам един колега, който тук някъде из темите беше написал нещо от този род: "да запалиш колата студена сутрин и да искаш да върви като отвързана пришпорвайки я, е все едно да дойда да те събудя с два шамара, да те вдигна от леглото с шут в задника, и да очаквам, че ще си на 100% ефективен и няма да си неадекватен..."
И колата си има кратък период на "разсънване".Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеДори и с нови дебитомери... студа си е студ.
Ще цитирам един колега, който тук някъде из темите беше написал нещо от този род: "да запалиш колата студена сутрин и да искаш да върви като отвързана пришпорвайки я, е все едно да дойда да те събудя с два шамара, да те вдигна от леглото с шут в задника, и да очаквам, че ще си на 100% ефективен и няма да си неадекватен..."
И колата си има кратък период на "разсънване".Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Колеги къде да го търся този бушон за ел. стъклата...оказа се,че доста неща са на него..и централното отказа...бобината на релето за подгрева на задния прозорец също...един приятел погледна в аутодатата и каза че трябва да е в жабката,но там видях само две релета и един 15 амперов бушон !?
Comment
Comment