Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов собственик на 156 с много въпроси !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Верно ли?Че аз 3 месеца си карам така... без адаптация на сонда.
    alfa romeo156 2.0TS 11'97

    Comment


    • #47
      [/COLOR]Не е болка за умиране...става и без адаптация,но принципно знам,че се прави..има го като опция
      Last edited by Beretta; d.m.y г., 17:44.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщение
        Прави се адаптация и на сондата с компютър...и след като покараш малко вече двигателя успокоява работата,иначе точно след адаптацията може малко да поклати оборотите...нещо като обучаването на моторчето на дросела се прави,подобна продцедура
        Не се прави адаптация на сондата,а на ЕКУ-то,за да разбере че има нова сонда по бързо,и да влезне в работни параметри
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Не се прави адаптация на сондата,а на ЕКУ-то,за да разбере че има нова сонда по бързо,и да влезне в работни параметри
          Става въпрос за процедурата с 90-те секунди на контакт после 90 не и т.н........ нали?

          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
            Става въпрос за процедурата с 90-те секунди на контакт после 90 не и т.н........ нали?
            Това е на дросела,иначе се прави ресет на цялото ЕКУ,но само с диагностичен уред

            ---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

            Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
            Верно ли?Че аз 3 месеца си карам така... без адаптация на сонда.
            То ЕКУ-то ти отдавна се е адаптирало
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Крушките са същите като тези на часовника например, 40 ст струва едната. В парктикер, абе навсякъде ги има, два лв за такава крушка си е обир!
              За пепелника може да се свали и без да маха конзолата, или поне аз така ги сменях, но си е играчка и требе се внимава!
              някой пробвал ли е да слага бели диоди на мястото на тези крушки?

              Comment


              • #52
                Колеги помагайте...сега в големите студове колата започна да ми прави много кофти номер,когато е напълно студена и я запаля сутрин,на празен ход работи перфектно,но подам ли газ независимо дали тръгвам или на място изключена от скорост почва да прекъсва и да забива оборотите надолу....позагрее ли се оправя......сондата си знам,че е за смяна,но нали на студено тя не играе или се лъжа?

                Comment


                • #53
                  Искам да ми откриеш кола, която студена да не прави така.
                  Специално пък в тия минусови студове...
                  Две черни перли...

                  Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                  Comment


                  • #54
                    А и друго се появи...откакто стегна тоя студ и подгрева на задното стъкло както и ел. стъклата вече не работят.......имам чувството,че тая кола се разпада от студа

                    Comment


                    • #55
                      Затова проверяваш предпазители , ако са изправни хващаш мултицета и започваш да мериш дали достаги напрежение до нагревателя. Слагаш в режим Омметър и мериш съпротивлението , за да видиш дали не е прекъснат.Трябва да е малко , защото е мощен консуматор , колко точно незнам като типична стойност , прочети по форумите. Ако не е прекъснат мериш приложеното върху него напрежение и го сравняваш с това на батерията. Трябва да е максимално близко с това на батерията , разликата във двете ще ти покаже пада във захранващата и замасяващата част. Ако е голям - над волт , проверяваш връзката с маса , демек замасяващата част като измерваш пада там. После мериш пада във захранващата част - от плюса на батерията до самия нагревател. Това ти е операцията за оценяване на пада във двете части.

                      Eто ти схема , с нея ще ти е по лесно


                      Като гледам схемата , проблема е във предпазителя на ел.стъклата , защото през него минава захранващото напрежение и за релето на задния нагревател и по-точно захранването на намотката на релето през извод 85
                      Attached Files
                      Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 13:38.
                      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                      Comment


                      • #56
                        Ясно...стъклата са замръзнали и съм изгорял бушона при опит за сваляне на стъклото...защото реотана си ми работеше,благодаря ти ! Сега ще го проверя !

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                          Искам да ми откриеш кола, която студена да не прави така.
                          Специално пък в тия минусови студове...
                          Има много такива коли,повярвай ми,ма са с нови дебитомери
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #58
                            Дори и с нови дебитомери... студа си е студ.
                            Ще цитирам един колега, който тук някъде из темите беше написал нещо от този род: "да запалиш колата студена сутрин и да искаш да върви като отвързана пришпорвайки я, е все едно да дойда да те събудя с два шамара, да те вдигна от леглото с шут в задника, и да очаквам, че ще си на 100% ефективен и няма да си неадекватен..."
                            И колата си има кратък период на "разсънване".
                            Две черни перли...

                            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                              Дори и с нови дебитомери... студа си е студ.
                              Ще цитирам един колега, който тук някъде из темите беше написал нещо от този род: "да запалиш колата студена сутрин и да искаш да върви като отвързана пришпорвайки я, е все едно да дойда да те събудя с два шамара, да те вдигна от леглото с шут в задника, и да очаквам, че ще си на 100% ефективен и няма да си неадекватен..."
                              И колата си има кратък период на "разсънване".
                              Да около 3-4 мин.макс/ако всичко е в ред/,а не 4-5 км.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #60
                                Колеги къде да го търся този бушон за ел. стъклата...оказа се,че доста неща са на него..и централното отказа...бобината на релето за подгрева на задния прозорец също...един приятел погледна в аутодатата и каза че трябва да е в жабката,но там видях само две релета и един 15 амперов бушон !?

                                Comment

                                Working...
                                X